Objednala som si tovar, ale nedostala som žiadne informácie, o tom, či ste objednávku prijali. Ako mám postupovať?

Po dokončení objednávky Vám príde e-mail potvrdzujúci prijatie Vašej objednávky. Pokiaľ Vám e-mail neprišiel alebo si nie ste istá, či objednávka prebehla, kontaktujte, prosím, naše zákaznícke centrum na telefónnom čísle 949 499 787, prípadne e-mailom na litex@litex.sk.

 

Je možné objednať tovar, ktorý je vo výrobe?

Áno, objednávkou tovaru vo výrobe docielite urýchlení objednávky a získate prioritu v poradí.

 

Ako dlho je tovar vo výrobe?

LITEX je výrobcom a tovar vo výrobe býva skladom za 2 týždne.

 

Ako uplatniť zľavový kód?

Zľavový kód zadajte pri objednávke do kolónky BONUS. Zľava Vám bude z hodnoty objednávky odpočítaná.

 

Je možné objednať tovar na firmu?

Áno. Do poznámky v objednávke uveďte IČ a DIČ firmy.

 

Koľko stojí doprava?

Pri objednávke nad 40 EUR je doprava ZADARMO. U objednávok do 40 EUR stojí doprava UPS 3.50 EUR, Slovenská pošta 3.50 EUR.

 

Môžem platiť platobnou kartou u vodiča UPS?

Áno. Všetky balíky, ktoré odosielame cez UPS na dobierku, možno platiť kartou priamo pri dodaní tovaru. Zvoľte si ako spôsob dopravy UPS - dobierka.

 

Kedy dorazí objednaný tovar?

Kuriernou službou UPS do 2 dní, odporúčame.
Slovenskou poštou do 3-4 dní.

 

Môžem uhradiť objednávku bankovým prevodom?

Áno. Stačí Vašu požiadavku uviesť do kolónky Poznámka v objednávke: Platba vopred na účet. Údaje k platbe nájdete v e-maile potvrdzujúcom prijatie Vašej objednávky. Číslo účtu pre platbu je SK7975000000000702029043, ako variabilný symbol uveďte číslo Vašej objednávky. Pokiaľ si nie ste istá, aké údaje máte pri platbe zadať, kontaktujte prosím naše zákaznícke centrum na litex@litex.sk alebo na telefónnom čísle 949 499 787.

 

Ako môžem vrátiť tovar?

Tovar pošlite späť s vyplnenou návratkou, ktorá je umiestnená v spodnej časti faktúry. Prosíme, vyplňte číslo účtu v prípade vrátenia peňazí a číslo tovaru pri výmene.

 

Čo keď si objednám niečo, čo mi nebude?

Nenosený tovar s visačkami možno vrátiť či vymeniť.

 

Za ako dlho budú pripísané peniaze po vrátení tovaru?

Peniaze vracíme v lehote 7 dní na Vami uvedený bankový účet po obdržení vráteného tovaru.

 

Kam môžem zaslať tovar k vrátení/výmene?

Tovar zašlite na adresu:

Slovenská pošta
LITEX ID 5306
P. O. Box 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín

Kurýr SPS / UPS
LITEX ID 5306
Frogman s. r. o. – depo SPS
Bratislavská 1804
911 05 Trenčín

Reklamačný protokol na stiahnutie tu: Reklamačný protokol LITEX.pdf

 

Som firma zo Slovenska a chcem nakupovať bez DPH.

Do poznámky v objednávke uveďte IČ a DIČ firmy.